Mistrovství ČR mládeže 2015

22.09.2015 18:16

Moje nejúžasnější Colinka mi dělá jen samou radost. O víkendu jsme se společně stali MISTRY JUNIORŮ SMALL 2015!!! Emotikona smile
Ale vezmeme to hezky od začátku.... Tenhle víkend jsme se vydali na MČRM do Pasohlávek s tím, že po tom, co jsme spolu s Colinkou letos už dokázali si to jdeme jen užít a cokoliv navíc bude jen úžasný bonus a s Brinie si uděláme výlet a možná i někoho pobavíme našim dohadováním na parkuru, ale všechno bylo úplně jinak než jsem očekávala.
Už u prezence jsme dostali spoustu krásných věcí jako pamětní kokardu, pamětní list, nebo termo hrnek a to doopravdy potěší. Emotikona smile 
V sobotu jsme jako první na programu měli hru, kterou jsme s Colinkou dokončili čistě. Pak následovalo agility družstev, kde se našemu týmu Šťastné tlapky tentokrát moc nedařilo a všechny jsme se až na Barču diskvalifikovali. Následoval jumping jednotliců, který se mi vůbec neseděl a proto mám o to větší radost, že se nám ho s Colinkou podařilo dokončit čistě na 5. místě.
V neděli jsme začínali finálním agility jednotlivců, které se běželo v pořadí od diskvalifikovaných k nejlepším a proto jsme s Colinkou šli na start jako 5. od konce. Tentokrát jsem nebyla ani moc nervózní a slíbila jsem sama sobě, že tenhle běh se pokusím opravdu napálit a užít si ho, protože to byl běh na buď a nebo. Buď se mi to povede a nebo to úplně zkazím, ale no co, o medailové pozice jsme stejně přijít nemohli, tak jsme do toho dali všechno a parádně jsme si tenhle běh užiliEmotikona smile Z tohoto běhu jsem měla nejlepší pocit za celý víkend protože jsem citila s Colinkou krásnou souhru. Emotikona smile Na to, jak zaběhli holky po mě, jsem se radši ani nekoukala a proto pro mě bylo strašně velké překvapení, když jsem slyšela z reproduktorů za mnou, že jsem vyhrála nejen tenhle běh, ale i součty a tím pádem jsme se s Colinkou stali mistry ČR juniorů!!Emotikona smile
Po nedělním agility následoval finální jumping družstev, ve kterém jsme se všechny hecli a dokázali jsme tenhle běh vyhrát. V tomhle běhu si Colinka zahrála na krtka, když mi po druhé překážce doskočila do díry a trošku to zabrzdila tlamičkou o zem Emotikona grin
Málo kdo to asi dočetl až sem, ale na závěr bych chtěla moc poděkovat mojí nejúžasnější Colince za to, co všechno jsme spolu za poslední dobu dokázali a že mě v tom nikdy nenechala samotnou!! Emotikona smile
Video