European junior open 2015

25.07.2015 11:36
O víkendu jsme měli tu čest zúčastnit se našeho prvního European Junior Openu Emotikona smile Dopadli jsme nad moje očekávání! Emotikona smile
V pátek jsme běželi náš první běh a to agility družstev, kde jsem Colince vyrobila odmítačku a proto náš tým skončil na 7. místě. V sobotu jsme běželi nejdřív jumping jednotlivců, kde jsme si s Colinkou opravdu mákli a podařilo se nám společně dosáhnout na 2. místo!! A to dokonce z 87 týmů z celého světa (bylo tam i USA Emotikona grin ) Potom jsme běželi jumping družstev ve kterém Colinka nahodila turbo pohon a vylepšili jsme si svůj osobní rekord na rychlost 5,25 m/s!! Ale jinak našemu družstvu opět nepřálo štěstí a počítal se nám sice velmi rychlý běh, ale s chybou Emotikona smile Pozitivní na tom je, že jsme byli úplně nejrychlejší tým ze všech S/M Emotikona smile V neděli jsme běželi naše finálové agility. Byla jsem hrozně nervózní a ke všemu se mi vůbec parkur nelíbil... proto mám ohromnou radost že jsme všechny ošklivá místa zvládli i když se nám do konečného výsledku přimotalo jedno naprosto zbytečné odmítnutí na houpačce Emotikona smile Byla to úplně úžasná akce, tak doufám že si to s Colinkou příští rok na Slovensku zopakujeme Emotikona smile
Video