I. ústecký juniorský speciál

26.04.2014 19:30

Na velikonoční pondělí jsme se s Colinkou jeli schovat před koledníky na I. ústecký juniorský speciál. Po náročném vstávání v šest hodin ráno, nás moje maminka úspěšně dovezla do Mojžíře a mohli jsme začím běhat. Ale ouha. Organizátoři nám náš plán že se bude pouze běhat v zápětí překazili. Jak tedy závody probíhali?

První na programu byla jumping hra, která spočívala v tom že jste si psa odložili nebo nechali podržet u parkuru a šli házet vajíčka do košíčku. Já házela svých pět vajec ze vzdálenosti na dva body a jednou jsem se trefila a dvakrát škrtla, takže jsem získala 3 body. To ale nebylo všechno co si na nás vymysleli. Před tím, něž jsme si mohli vzít psa, jsme ještě museli zaspívat, nebo odrecitovat velikonoční básničku a nebo zatančit macarenu. Já jsem si vybrala  pro dobro všech básničku:

Hody, hody, doprovody,
já jsem malý zajíček.
Utíkal jsem kolem vody,
nesl kopu vajíček.

Se kterou jsem získala půl bod k dobru za originalitu. Celkem jsem získala 3,5 bodu a co bod, to odečtení vteřiny od výsledného času jumpingu. Konečně mě nechali si dojít pro psa a připravit se na start. Běželi jsme jako o život a doběhli jsme čistě na 1. místě s postupovkou 4,98 m/s což je náš nový osobní rekord!
Následovala zkouška SA2 která se nám povedla, ale bohužel jsem poslal Colinku do špatné díry tunelu takže následovala diskvalifikace.
Poslední běh bylo agility, které jsme zaběhli hezky, rychle a čistě a zkončili na krásném druhém místě.

Video najdete zde.