Kvalifikační závod juniorů na EOJ 205

20.04.2015 11:28

Pro mě s Colinkou byl tento víkend opravdu jeden z nejtěžších, ale snažili jsme se co to šlo Emotikona smile První běh byl v našem podání trochu rozpačitý, protože jsem těsně před zahájením běhů žjistila, že budu běhat celý den úplně první a tak jsem byla celá rozhozená a přenesla jsem to i na Colinku. Naštěstí se mi podařilo se srovnat a další běhy byli o poznání lepší. Následující jumping i agility se nám podařilo doběhnout čistě. Emotikona smile Na sobotní sekvenci už námnezbylo mnoho sil tak jsme se diskvalifikovali. V neděli mi místo na startovní listině sedlo o mnoho líp... v prvním běhu jsme se sice diskvalifikovali, protože panička byla ještě duchem ve své posteli, ale další dva běhy jsme dali čistě, což nás vyhouplo na celkové 2. místo v bodovací tabulce! Emotikona smile Mám strašnou radost, že jsme se s Colinkou kvalifikovali na letošní EOJ i MČR, tak snad to tam Colince nebudu moc kazit Emotikona grin
Video