Ohlédnutí za rokem 2014

01.01.2015 16:48

Tento rok jsme měli hodně naplněných i nenaplněných přání, ale především jsme v tomto roce udělali pár důležitých rozhodnutí.

Už delší dobu jsem si zahrávala s myšlenkou, že bych chtěla oživit naší smečku novým přírustkem. Dlouho jsem uvažovala jaké štěňátko, z jakého spojení  a především jaké plemeno. Nakonec jsem dospěla k rozhodnutí, že i nadále zůstanu věrna sheltiím a že si nechám štěňátko po Brinie. Jelikož jsme se počátkem roku s Brinie sehráli a konečně jsem měla pocit že jsme jeden tým, tak mi bylo trochu líto že bude mít agilitní pauzu a poté budeme začínat od znovu.

Tato agilitní pauza měla svá plus i mínus. Protože jem měla na běhání pouze Colinku tak jsme se krásně sehráli a začalo nám to běhat jako ještě nikdy a to mi dělalo velikou radost. Můj cíl byl dostat Brinie zpět do agilitního života do MČRM, ale dalo to zabrat víc než jsem čekala.

Statistika závodů za rok 2014

Colinka
S Colinkou jsem se letos zúčastnila 18 závodů, což je 56 běhů z toho pouze 12 diskvalifikací a z doběhlích 44 běhů jsme byli 25x na medailových pozicích (13x 1. místo, 6x 2. místo, 6x 3. místo).
Za nejpovedenější závod s Colinkou považuji závody forpes v Oldřichově, kde jsme s Colinkou byli v každém běhu na stupních vítězů, ale také si velmi cením 3. místa v agility jednotlivců na MČRM. Naopak za náš nejhorší výkon považuji kvalifikaci na EOJ, kde se nám doopravdy nedařilo a ze 6 běhů jsme zaběhli pouze jednou čistě.

Binie
S Brinie jsme se díky delší mateřské zúčastnili "pouze" 8 závodů, což bylo 25 běhů z toho jsme se 17x diskvalifikovali a z 8 doběhlých běhů jsme byli 3x na stupni vítězů (1x 2. místo a 2x 3. místo).
Brinušky návrat na parkur byl náročný a stále bojujeme, ale myslím že jisté pokroky jsou vidět.

Díky společnému snažení obou psích holek jsme přispěli zbytku našeho týmu Bílé tlapky získat titul 2. vícemistři ČR v družstveh small a toho si opravdu cením.

Peggy
Ani náš berňáček letos nezahálel. Kromě pár výletů na agility závody, kde jsme hlavně bavili přihlížející závodící, nezávodící i rozhodčí, Pegginka zvládla složit canisterapeutickou zkoušku. Statistiky agility: S Peggy jsme letos zvládli 2 závody což bylo 6 běhů. Z toho jsme doběhli neuvěřitelné dva běhy a to jednou na 4. místě a jednou na 3. místě.

Se svojí mladší paničkou si letos na ČMKU junior open cvičně složila zkoušku ZOP kde s 94/100 body skončili na 2. místě.

Pegginka se letos především věnovala se svojí paničkou záchranářskému výcviku a zatím jí to velice baví.

V letošním roce do naší smečky přibyli dva noví členové, Agile a Akord Srdeční záležitost, sourozenci z vrhu po naší Brinie. S Agískem se plánujeme v roce 2015 věnovat agility a s Kordíkem se budeme v příštím roce věnovat agility a záchranařině.

A ponaučení do roku 2015? Sundavejte obojek před startem :D