První závody po zimní pauze :)

26.04.2014 18:44

Po dlouhé zimní pauze, jsme se vydali na první letošní závody do Chabařovic. Běhala jsem pouze s Colinkou, protože Brinie je březí a běhat nesmí. Myslím že Brinie moc nevadilo že nemůže závodit protože měla dostatek hodných tet s mňaminkami a na drbání. V sobotu jsme se zúčastnili závodu Clumecký lvíček a v neděli jsme se na tom samém místě zúčastnili prvního kola TOP CUPU. A jak nám to šlo?

V sobotu jsme běželi 3 běhy. Jumping na zahřátí, zkoušku a jako zlatý hřeb závodu se běželo agility. První běh, jumping, jsme doběhli čistě, ale na 4. místě protože jsem nezavovala na Colinku když vybíhala z tunelu, chudinka mě neviděla, spletla si mě s rozhodčí a velký oblouk a ztráta byla na světě. 
Druhý běh byla zkouška SA2. Colinka běžela krásně, ale díky menšímu zaváhání na houpačce jsme se trošku zdrželi. I tak jsme doběhli čistě, na krásném druhém místě a to znamená že máme splněnou další postupovou zkoušku do A3.
Poslední sobotní běh bylo agility, kde Colinka udělala kotrmelec po překonání skočky a já z toho byla tak rozhozená, že jsem se již nesoustředila a bohužel jsme se diskvalifikovali.

V něděli se běželi 3 běhy a finále, které bylo pro ty, kterým se na závodech podařilo doběhnout agility na V, nebo být do 3. místa ve zkoušce své kategorie. První byl opět jumping, který se nám podařilo původně i když zamotaně doběhnout bez chyb a odmítnutí, ale bohužel jsme byli dodatečně diskvalifikovány za blbost paničky.... když jsme se vraceli z venčení, nechala jsem Colince nasazený obojek a před během jsem si to nezkontrolovala.
Druhá byla zkouška SA2 při které jsem byla pořád nějaká zamotaná a asi i rozhozená z předchozího incidentu s obojkem, takže jsme doběhli s dvěmi odmítnutími, která si zavinila panička sama, ale na prvním místě, takže jsme si zajistili účast v pozdějším finále.
Následovalo agility, kde Colinka trochu nevypočítala dvojskok, takže doběhla s jednou chybou a nepochopitelnými trestnými body za čas na 10. místě.
A bylo tu finále. Rozhodčí Alice Glöcknerová nám postavila velmi zapeklitý parkur a o to větší radost mám z toho, že jsme dokončili parkur bez chyb a odmítnutí na 3. místě.

Video najdete zde.