Shrnutí roku 2015

01.01.2016 22:45

Když už tu máme začátek nového roku, tak jsem si řekla, že bych mohla zrekapitulovat, co všechno jsem teď už minulý rok s pejsky zvládla :)
Můj největší pejsek, berňáček Peggynka, se se mnou zúčastnila 7 závodů což je celkem 21 běhů, z toho jen 6 diskvalifikací a 4 umístění (2x 3. místo, 1x 2. místo a jednou 1. místo). Splnili jsme si podmínky pro přestup do LA2 což mi udělalo velikou radost. Mimo agility se nám spolu podařilo složit zkoušku ZPU-1 což je pro mě, jakož to člověka, který se nevěnuje poslušnosti veliký úspěch.
S Brinuškou to je letos jako na houpačce, potkalo nás zranění, které si vyžádalo dlouhou rekonvalescenci, ale i tak jsme se letos spolu zúčastnili 18 závodů. Z našich 66 společných běhů jsme si doběhli pro 49 diskvalifikací ale důležité je, že z toho máme radost. Z běhů co jsme společně zvládli, byla Brinuška 10x na bedně (2x 3. místo, 3x 2. místo, 4x 1. místo). Doufám, že v roce 2016 Brinie zdravotní problémy vyhnout obloukem a budeme si spolu moct dál užívat legraci nejen na parkuru.
Naši nejmladší členové smečky (Agísek a Kordík) se agilitit zatím jen učí. Agísek si jako moje jediná shletička nádherně hraje kdykoliv a kdekoliv, z čehož mám ohromnou radost, protože to ze začátku vypadalo jako nemožné. Taky jsme se s Agískem v rámci socializace zúčastnili jediného závodu a to v kategorii A0 kde jsme se diskvalifikovali, protože jsme si zvolili jinou trať, ale Agísek krásně pracoval a vůbec neřešil prostředí což je pro mě nejdůležitější.
A teď k mojí nejúžasnější sheltičce Colince. Letos jsme se zúčastnili celkem 31 závodů, během kterých jsme nastoupili do neuvěřitelných 112 běhů, ze kterých máme pouze 40 diskvalifikací. Na kontě máme 9 bramborových 4. míst a 31 umístění z jednotlivých běhů (10x 3. místo, 10 x 2. místo, 11x 1. místo). A co se nám letos povedlo nejlépe? Jako první se nám podařilo se kvalifikovat na EOJ a zároveň na MČR což je už samo o sobě skvělé, když vezmeme v potaz kolik úžasných juniorských týmů běhá. To byl teprve začátek. S Colinkou jsme si na EOJ doběhli pro 2. místo v jumpingu, následně jsme zvládli získat titul mistři ČR v družstvech pro roku 2015 a když už jsem si myslela, že se nám toho více už doopravdy nemůže povést, že by to byla až moc veliká porce štěstí, zvládli jsme si ještě vyběhat titul mistři ČR juniorů 2015. Krásná tečka za úspěšným rokem 2015 bylo pak MS sheltiček v Holandsku, kde jsme se s Colinkou dostali do grand finále a doběhli jsme si pro krásné 6. místo a náš tým skončil v součtech na bramborovém 4. místě. Mimo agility jsme si společně zvládli neplánovaně splnit i zkoušku ZOP.
Jestli to někdo dočetl až sem, tak mi udělal radost a tímto mu přeji hodně štěstí do roku 2016 :)
Kdyby se chtěl někdo podívat na videa tak je najdete tady: